tisdag 3 mars 2009

Nu är jag slut igen

Kom nyss hem från min mormor, åt lunch där med mamma och lille Zimba. Stackarn har analsäcksinflammation.. låter mindre mysigt och måste vara ännu mindre mysigt för stackarn själv. Men nu har matte varit på apoteket och hämtat ut hans medicin! Köpte även en bok om Hundens hälsa. Kan vara bra att ha!

Nu är jag helt slut.. känns som om min kropp har gått och tagit sig en paus från det annars så fullt rullande systemet med blodomlopp och allt där till. Min nya medicin gör mig fortfarande skakig men emellanåt känner jag mig riktigt bra. Fast inte idag då.. Jag sov inte en blund i natt. Vred och vände på mig väldigt många gånger varje timma. Det bara värkte och hjärnan kunde inte koppla av. När jag gick upp i morse sov mina ben fortfarande och det är inte försen nu på eftermiddagen de har vaknat någorlunda.

Jag skulle vilja skriva så mycket nu, jag skulle vilja göra så mycket nu också men jag orkar ingenting. Det är till och med jobbigt att sitta här och skriva.. Men vad ska man göra, jag vill ju inte bara ligga och sova, det gör ju inte saken bättre heller när man egentligen inte är trött. Utan man mest har värk och är slut av den.. Ja ja.. det får nog bli soffan nu och kanske lite Nintendo Wii så småningom.. Jag har så svårt att låta bli!

1 kommentar:

Tessan sa...

Vet hur det känns vännen! Nu har vi båda klagat på våra bloggar varannan dag, så nu får vi väl snart ta och ge våra läsarna något annat, *ler*. Det är bara att ringa om du känner för att prata någon dag!
Många kramar Therese