torsdag 19 mars 2009

God Natt

God natt mina vänner. Hoppas ni får en skön natts sömn. Jag ska ta och krypa ner i den nu alltför stora sängen.. =) Magen kurrar som vanligt, men jag har ätit idag. Middag och sen frukt och någon typ av proteindryck på kvällen. Några popcorn slank också ner. Men ändå kurrar min mage och jag känner mig helt tom där innanför... Suck. Det är jobbigt att nästan alltid vara hungrig men ha så svårt att äta. Jag vill inte bli mindre.. jag vill bli lite större men min kropp orkar inte äta.. Mer om det någon annan dag. Nu ska jag ta och krypa ner och ropa på Zimba så han kryper ner bredvid mig på golvet på hans madrass. Hoppas han inte hör något inatt och väcker mig med sitt plötsliga skällande... jag vet att jag blir extremt rädd då... Men nu släcker jag ner min lilla stuga och kryper ner under täcket..

1 kommentar:

Trin sa...

Det är ju jobbigt att lägga sig hungrig. Är det kanske medicinen som gör dej mera hungrig? Man kanske kan äta något mer tung, "fet"(bra fett) på kvällen. Något mättar mera. Jag är ju ingen kostexpert men kanske det funkar. Massor av kramar från mej!!