måndag 23 mars 2009

Måndag

Har just kollat på "Vårt bröllop i era händer", eller vad det nu heter, som gick igår kväll på tv. Spelade in det och latade mig i soffan idag efter ett besök hos min gamla sjukgymnast på Rehab, USÖ. Dom sa att ett medel bröllop i Sverige kostade ca 120 000: - , Tjeeeeeeeeena! Sa jag, vad mycket pengar! Och det var "bara" ett medel bröllop. Nog visste jag att det nog kostar en hel del... men sååå mycket.. Ojoj... Fast de som de hjälpte hade en budget på ca 70 000:- och dom fick ett väldans fint bröllop måste jag säga. Har blivit lite intresserad av bröllobs bestyr och sådant nu när en gammal vän ska gifta sig i sommar. Vi har pratat en del och hon har frågat lite om råd och sådant, det är ju verkligen en hel värld det där! Hejsan hoppsan det är inte bara att välja en klänning, boka kyrka och fest lokal.. fast det visste jag väl också. Hehe.. Ska bli så roligt att en av mina vänner gifter sig! Kan dock absolut fortfarande inte förstå det men men...

Nej nu ska jag ta och vara duktig och gå och lägga mig och vila en stund. Det är mitt jobb att vila. Det säger de åt mig på Öppenvårdsteamet, två gånger om dagen ska jag vila.. har inte riktigt kommit överens med dem än men jag försöker. =)

Inga kommentarer: