torsdag 1 april 2010

Ruggigt väder!

Idag var jag uppe med tuppen kändes det som. Har ätit frukost och borstat tänderna, ska strax byta om och sen åka iväg till huset. Idag kommer de och gjuter vårat nya golv i källar entrén! Och jag vill så gärna vara med då!

Det regnar ute och jag känner att idag hade jag helst av allt inte haft en hund. Dock finns det inga dåliga väder utan bara dåliga kläder så istället för vårjackan jag nu demonstrerat med i någon vecka för att jag tycker det minsann SKA vara vår nu så får jag väl ta på mig mitt fina regnställ! Promenaden med Zimba får bli i Lillån så jag slipper lervällingen här ute i alla fall..

Fick ett papper från AF (arbetsf.) igår, någon ny anvisning av aktivitet... Jag hänger knappt med vad det handlar om och datumen var så snurriga. Hur som helst så har jag mailat handläggaren där och frågat ut honom om allt. Så får se vad det ger. Är ju påsk nu så jag kanske inte får några svar på ett par dagar.

Jag skulle helst vilja trycka på paus för resten av världen och sen krypa ner i sängen igen och sova en halv dag. Känner mig yr, frusen, febrig och utmattad.

Nu ska jag hoppa i kläderna och åka så jag hinner!!

1 kommentar:

Sara sa...

Bra tänk med vårjackan där, men en regnjacka e aldrig fel=) Förstår att du skulle vilja ta en paus, tråkigt att det inte går bara. Hoppas ingången i källaren blir bra=) Längtar efter att få komma och kika lite=) Miss you. Ta hand om dig. Puss Sara