fredag 23 april 2010

Det är på gång!!

Packningen har börjat!! Det är i full gång!! Det är på G!! Tjhooooo!!




Igår fick jag fin besök av Farbror Blå på förmiddagen här ute på landet! Det ni! Det lever jag på än, jag må vara knäpp men jag tycker allt som har med utryckningsfordon och deras personal är bland det häftigaste som finns! Jag blir jämt knä svag och håller på att dö av nyfikenhet när jag ser eller hör ett fordon i ilfart med tjutande sirener! Ååå så jag skulle vilja sitta med i en brandbil på uttryckning eller en polis bil på bil jakt eller en ambulans på väg till en olycka.. Jag har konstiga drömmar men sån är jag! Adrenalinet som pumpar och vetskapen av att du måste göra ditt yttersta och vara fokuserad till max för att rädda människor i nöd. DET vill jag jobba med....... En dröm. Nu tänker jag inte skriva mer än så för jag vet hur min kropp hindrar mig men JAG DRÖMMER IDAG!


Varför Farbror Blå var här igår tänker jag inte skriva nu för jag måste ut med Zimbis och sen ska jag fara vidare i livets karusell! Packa, handla, greja och allt sånt där!


PS. MIA - Vad roligt att du hittade min blogg! Kul att höra av er!! Vi får ta en fika sen när allt lugnat ner sig lite =) Hälsa tillbaka till Dennis och barnen!

Inga kommentarer: