onsdag 21 april 2010

Smått irriterad så här på kvällningen..

Daaaah.....! Varför ska allting vara så himla jobbigt för?? Här smyger man runt hemma och eldar i rugg vädret och packar så smått. Även fast jag böjer på benen istället för ryggen och även fast jag doserar och hellre går en extra gång än bär alltför tungt så börjar mina armar skaka och darra och värken stiger.. Grr!

Ibland är det bara så himla nedrans frustrerande att ständigt, Ständigt vara fånge i sin egen kropp!! Att ständigt jobba i motvind och aldrig orka allt det du vill. Åå ibland blir jag bara så trött på det!

Älsklingen han jobbar som ett djur han med. Flänger runt och fixar och trixar med allt. Mobilen ringer hela tiden även fast han är ledig. Han far fram som en vivrvelvind och lämnar små högar efter sig ibland som han tyvärr sedan snubblar på i stressen.. Uj uj.. När ska vi flytta?

1 kommentar:

Mia sa...

Hej Petra, jag hittade din blogg.=) synd att du verkar ha det så jobbigt med allt bara.
Säg till om ni behöver hjälp du och "M". jag älskar att packa! Och så vill vi komma och hälsa på er snart!!

Kramar //Mia

ps. Dennis hälsar!