fredag 23 april 2010

Jaaaa!!!!

ÄNTLIGEN! Jag fick min ansökan om aktivitetsersättning godkänd!!!!! Handläggaren ringde i förmiddags och sa det och jag får beslutet på posten nästa vecka.

Nu måste det bara sjunka in och landa i känslobalken. Jag rycker mest på axlarna och säger "jahapp.. och?" , för jag förstår INTE att det är sant. Efter alla dessa helvetiska månader så kanske det äntligen är så att livet vänder?

För packningen är i full gång, tapeterna börjar komma upp i huset och sista målningen börjar närma sig innan vi kan flytta in. Förhoppningsvis nästa helg.

Så känslan av att det faktiskt närmar sig ett slut av detta kaos är obeskrivligt! Mitt i all trötthet och smärta så kommer jag på mig själv att le, att skratta och äntligen känna att det finns lite hopp! Jag går runt och tänker " tänk om.. det kanske blir.. det är nog sant.. vågar jag tro att det är sant.. ".

Ikväll ska jag fira!! (Bara älsklingen inte kommer hem så himla sent idag igen..)

5 kommentarer:

Lena sa...

Härligt!!!Jag gläds verkligen med dig. Lycka till med flytten!
Kram Lena

Annsi sa...

GRATTIS! :)) Du förtjänar det minst sagt!! Kul att något positivt hamnar i din väg.

Härligt att du börjat packa inför flytten också, det måste kännas underbart :D Fast det är tungt att packa och ha sig så ta det lugnt!

KRAMAR I MÄNGDER //ANNSI

Trin sa...

Man kan ju nästan inte tro att det är sant! Är så glad för din skull! Jag följer dina inlägg, även om jag inte kommenterar, och förfasas över myndígheternas nonchalans mot alla sjuka. Jag blir så jäkla arg så det knyter sig i magen. Jag är glad att jag slipper brottas med FK även om det nu innebär att jag jobbar skiten ur mig för att slippa det. Är så slut att man kanppt orkar med något annat än att jobba och sova. Jag hoppas att du nu får må liiite bättre när du slipper tänka på detta...
Massor av kramar vännen!!

Sara sa...

Åhh vad kul med härliga nyheter=) Hoppas det håller i sig nu.. Fortsätt Le vännen!! Tänker mycket på dig!! Miss you. Puss Sara

En oskriven framtid sa...

Hej vännen!
Är så glad för din skull! Skönt att det äntligen har löst sig!!!!!!!!! Äntligen! Lycka till med flytten! Tänker på dej! Kramar