torsdag 18 mars 2010

Oo.. kom på!

Nyss skrivit inlägget nedanför men kom på.... Två saker tror jag!


Ett Håret blev bra och jag känner mig nöjd!! Kommer med stor sannorlikhet att gå tillbaka då det nästan är halva priset om man jämför med staden där jag gick förut! Visst var det kämpigt för nacken men det gick väldigt bra ändå. Tanja - Det var smart med nackkragen! Det har jag inte ens tänkt på! Hehe..

Två Ett exempel på när jag blivit för trött för att fatta det själv; För några dagar sen, tror det var i helgen så var vi alla ( mor, far, M, svärfar mfl. ) i huset och grejade. Jag hade kört dit i Volvon och M hade tagit BMWn. Alla grejade för fullt och jag kände att jag var helt färdig. Minns inte hur länge jag hade varit där eller om jag hjälpt till med något. Jag minns att jag gick runt och tyckte att allt var jätte jobbigt för jag var så slut. Jag gick och försökte tänka ut hur jag skulle komma hem. Hur länge skulle de jobba? Skulle de jobba mera alls? Massor av funderingar på hur jag skulle lösa det och hur det låg till med planeringen. Jag frågade inte någon om något för jag förstod inte något själv. Det var bara snurrigt. Sen kom mamma fram till mig och frågade varför jag inte åkte hem. Jag vet inte fick hon till svar. Jag visste verkligen inte heller. Då sa hon åt mig att ta bilen och åka hem. Då åkte jag hem. På vägen gick ett ljus upp för mig. Jag hade haft sådana problem med att tänka ut hur jag skulle komma hem för jag förstod inte att jag kunde ta Volvon hem själv. Vet inte om jag inte kom ihåg om den stod där eller om jag trodde att det var någon annans, eller om jag bara trodde att vi hade en bil. Något var det i alla fall och när mamma sa åt mig att åka hem så blev det så enkelt bara. Något som innan varit svårare att lösa än klimatfrågan!

1 kommentar:

Therese sa...

Får man fråga vart du klippte dig?? Therese