måndag 1 mars 2010

I brist på annat

.. så bloggar jag igen.. Dagen har snart passerat, den har helt klart i alla fall övergått till kväll. Jag är uttråkad till max men orkar inte heller göra något. Värken sitter fortfarande intryckt i bakhuvudet och nacken. Huvudvärken gör det jobbigt att läsa, titta på tv eller sitta här. Så det blir lite små trampande fram och tillbaka hemma mellan dessa olika saker för något annat orkar jag inte göra.

Sambon har varit inne och slängt i sig lite pytt i panna och sedan ut igen. All hans tid går till huset. Jag beundrar honom för att han orkar, men jag undrar om han egentligen orkar? Skuldkänslorna börjar växa för att han spenderar så mycket tid på renoveringen och jag nästan ingen längre. Skillnaden är som natt och dag. Jag vet att jag inte ska tänka så men ändå så kommer de tankarna fram ibland. Jag vill hjälpa till och avlasta honom när det alltid är han som avlastar mig. Idag har jag bokat massage åt honom till nästa vecka! Och till mig med. Nu ska jag krypa ner i soffan och kolla färdigt på ett avsnitt av Sex and the City. Klockan åtta blir det Familjen Annorlunda!



Denna vecka ser ut så här;


Måndag
Kroppen protesterar, hemma hela dagen.

Tisdag
13.00 - 15.00 Iris Hadar. 16.00 Massage 45 min.

Onsdag
11.00 Öppenvårdsteamet USÖ (+ ev. Iris Hadar)

Torsdag
11.00 St.Lukas, första mötet med terapi kontakt. (+ev. Iris Hadar)

Fredag
13.00 - 15.00 Iris Hadar

Lördag
Melodifestivalen, Andra Chansen med sambo! (min 25 års present!)

Söndag

Inga kommentarer: