onsdag 10 mars 2010

Har haft en ledig dag idag och det har varit såå skönt!! Sovmorgon (dvs ingen tid att passa) och en dag som man tar för stunden. Det är precis sådana dagar jag behöver få emellanåt. När ingenting är planerat sen innan utan jag kan vakna och göra precis det jag känner för. Eller inte göra något alls!

Har i flera veckor kännt mig så hängig emellanåt. Febrig, snuvig och allmänt sjuk känsla i kroppen. Nu känner jag mig så igen ikväll, som att jag ska vakna imorgon dunder förkyld. Det visar sig dock, kroppen har ju haft fel många gånger förr..

I huset händer det minsann grejer! Här kommer lite smakprov..

Köksgolvet läggs in.


Jag skruvar Ikea köksskåp!



Och i källaren är det en enda stor sandlåda....
Vi (grovisarna dvs..) gräver ur golvet i en del av källaren där det kommer bli en entré. Vi ska ha golvvärme där och måste då isolera lite.. Kaos!!

2 kommentarer:

Trin sa...

Ser spännande ut! Blir säkert fint när allt är färdigt! Ta det lugnt med skruvandet, massor av kramar.

Anonym sa...

Ska bli så kul att se när det e klart=) Arbeta inte för hårt nu. Hoppas du känner dig lite bättre nu och att vi kan ses snart=) Ta hand om dig. Kram S