onsdag 3 mars 2010

Äntligen kväller

Är helt slutkörd efter en dag med först möte på USÖ, sen lunch med familjen hos mor och far. Efter det hem och vila en stund sen kom M, hennes lilla dotter och familjens hund. En riktigt mysig eftermiddag! Och en givande förmiddag. Allt som allt en väldigt bra dag då jag kände att jag hade balans mellan allting.

Nu på kvällen fick jag ett ryck och sorterade upp lite grovt bland alla våra miljoner olika kataloger och hus papper! Det har verkligen legat olika kataloger i hela huset! Det har varit om kök, badrum, golv, vitvaror, bank grejer m.m. Gud så skönt med liite ordning nu i alla fall. Ska krypa ner i soffan nu och gosa med lite te och titta på säsongstarten av Grey´s Anatomy. Om inte älsklingen vill se på Fuskbyggarna som också börjar ikväll. Men då kan jag ju spela in greys! Prima prima! Man får passa på att umgås lite med sambon när han väl är hemma nu, all hans tid går till huset så vi ses inte så mycket.

För övrigt var en kär vän här igår kväll. Det tog emot först att veta att jag skulle få besök men så roligt det var sen! Kände mig helt febrig och yr innan hon kom men när hon åkte hade hon fyllt på mitt endorfin förråd så pass mycket att det inte gjorde något!

Sen fick jag väl tyvärr sota för det lite också då jag var alldeles för trött för att kunna sova något inatt.. Men nu blir det soff mys!

Inga kommentarer: