onsdag 17 mars 2010

Lunch på Manillagatan

Nu har jag just kommit från USÖ och ska äta lunch hos mamma med syster min. De har ju skaffat en dator och internet mina päron så jag blev lite sugen att testa.. Hihi! Visste att jag hade fått några kommentarer här så ville ju läsa dem bums! Tack vännen för din omtanke! Blev glad att höra från dig min lilla Anns!

Efter lunchen här ska jag snooza en stund för att sen orka med frisören. Ska klippa och slinga håret så det kommer att ta en stund. Frisör besök är roliga men samtidigt väldigt jobbiga för nacken. Bara att hoppas att det blir ett fint resultat! Ska testa en ny frisör idag så då är jag alltid lite nervös. Det är ju ändå huvudsaken det gäller!

Tjo och tjim Simsalabim!

3 kommentarer:

Tanja Vieruaho sa...

Hallå!
Tycker frisörtider också är jobbiga.. när jag färgar håret hos en frisör så har jag alltid min nackkrage på & sedan en sjal över annars glor folk ögonen ur sig...funkar perfekt för jag går alltid därifrån med mindre värk! =)

Anonym sa...

ja ,päron e väl bra att ha på många sätt!! hoppas du blir nöjd med håret.
Bra att du tagit dej för att ringa vc och sagt till på iris.
Kram /Mamsi

Anns sa...

Hoppas att håret blev tjusigt och att det inte blev alltför smärtsamt för din nacke! Kramkram Anns