fredag 28 november 2008

FöDeLsEdaG!!

Idag är det Min födelsedag! 24 jordsnurr som man sa förr..
Kan inte förstå det, 24 år..
Det är ett tag och tiden verkar bara gå snabbare och snabbare.
Först nu förstår jag alla vuxna som alltid sa att tiden gick så fort.
Det tyckte inte alls jag som barn, tiden var oändligt lång ibland.
Men nu sitter jag här själv och kan inte förstå vart tiden tar vägen.
Ska alldeles strax återgå till mina sysslor,
om två timmar kommer gästerna och då ska allt vara klart!
M är världens bästa pojkvän, jag menar verkligen det.
Han fixar och donar så svetten nästan rinner på honom ibland.
Allt för min skull, för att jag ska orka med allt sen.
Kan man vara mer lyckligt lottad? Jag tror inte det.
Tack M för du är min ögonsten!
Nu måste jag nog fortsätta pyssla lite...
Tack för mig!

Inga kommentarer: