torsdag 6 november 2008

Fy vilken dag!

Ursch vilken usel dag detta har varit hittills! Känner mig riktigt irriterad över allt och ingenting, så typiskt mig nu för tiden.. Vart tog det gamla Jag vägen? Hon som alltid såg allt positivt och tyckte inte direkt något kunde göra mig irriterad... Suck. När ska man acceptera att man inte alltid är på topp? Att ryggen har bråkat halva dagen så jag skruvar på mig så fort jag sitter ner gör ju inte saken bättre. Sen när köttfärspajen inte alls blev som jag hade tänkt mig så tyckte jag att det får vara nog. Så nu känner jag mig som tidernas sämsta kock.... Även fast jag i förrgår gjorde super god mat.. Hehe, ibland är hjärnan bra knäpp! Om en stund ska jag åka och möta M så ska vi åka och kika på ett hund dagis, får se hur det verkar. Om man törs lämna Zimba på ett sådant.... Känns lite konstigt men jag vet att jag skulle behöva lite hjälp med honom. Nu bråkar ryggen för mycket så dags att kila och irra runt lite.

PS. Dimman ligger fortfarande tät så det gör ju inte dagen bättre direkt... plus att Zimba vart galen när jag skulle klippa klorna.. Undra om dagen fortfarande kommer överraska mig..?

1 kommentar:

Annsi sa...

*riktigt varm kram*