måndag 10 november 2008

Gäääsp!

Måndag igen då och helgen är nu över. Känner mig en aning sliten måste jag säga, men det var de värt! Bara jag återhämtar mig kommer minnena av helgen kännas kanon! I fredags vart det lugnt med pizza och Idol sen på lördag smög vi på stan, shoppade lite och fikade. På kvällen vart det utgång så klart! Gud så jag saknat att dansa!!!!! Men det tråkiga var att det inte tog lång stund innan det gjorde förbaskat ont.. Det är tungt. Jag älskar att dansa men jag orkar inte längre. Förr var det något som kunde göra mig hur glad som helst. Basen som slår och kroppen som bara släpper loss! Nu ska jag väl inte gräva ner mig i den sorgen också, det kan ju vara just nu som det inte går så bra. Kroppen kan ju även bli bättre! Så det hoppas vi på!

Idag har jag ingenting planerat, bara ringa ett samtal. Vore skönt att vara hund ledig idag för jag orkar knappt gå ut med honom... Får se om det kan lösa sig. Jag överlever nog annars också, tänkte mest att för optimal återhämtning så är det bäst att vara hund ledig också.

Känns trist att det är måndag och jag åter är själv nu, M är i Kumla och pluggar hela dagen. Hade varit skönt om det var söndag så vi fick en dag ihop också. Konstigt det där, vi ses ju nästan jämt men ändå så vill jag att han ska vara hemma nu.... Undra om det alltid kommer vara så? Han hade gjort så fint igår när jag kom hem, riktigt rörd blev jag! Han hade storstädat hela huset, bäddat rent och mer där till. Tänt massor av ljus och lagat väldigt god mat! Allt var förberett för att bara slänga sig i soffan efter maten. Gud vad man är lycklig att ha en sådan kille!

Det börjar närma sig min födelsedag och folk frågar vad jag önskar mig... det är svårt.. Mest av allt önskar jag mig pengar till en resa. Vill så gärna åka bort över vintern, en paus från kylan och värken. Jag vet att jag önskar mig en Mr Popper, en sån där popcorn maskin! Jag är poppooman! Hehe.. Sen önskar jag mig biljetter/eller liknande till något man kan göra, se, höra eller gå på. Något man gör tillsammans med någon. Mer en upplevelse om ni förstår? Man har ju redan så mycket saker... så vill ni ge mig prylar måste ni ge mig ett hus först! Presentkort på Ide & Hobby/Gina Tricot är också kul! Eller ett besök till frisören för att slinga håret! Tjae.. det var i alla fall lite!

Nu borde jag sluta skriva men vet inte vad jag ska hitta på idag, har ingen lust att bara ligga framför tv´n men jag orkar inte direkt åka någonstans heller.... kanske måla klart välkomst skylten... Om jag orkar...

Inga kommentarer: