fredag 7 november 2008

På resande fot

Gårdagen kan vi helst glömma, den fortsatte även i samma spår efter jag skrivit här. Slutade med att jag fick lugna mitt sinne med ett halvt glas vin. Kände mig dock bums som en alkis och fick skuldkänslor för jag rymde från verkligheten med alkohol haltiga drycker.. Sådan är Fy fy! Men till historien hör att det var första, nej förlåt, andra gången i mitt liv jag gjort något sådant.. Jag blandade även ut det med lite sprite (nej inte sprit!), och se, ha! nu sitter jag här och bortförklarar allt.. Haha.. Man e bra dum ibland!

Idag är väl allt upp och ner också, kroppen är urpumpad. Beror nog på gårdagens bergochdalbana. Ska strax hoppa in i duschen och sen packa min väska för i eftermiddag åker jag och en hel drös med töser ner till min käraste H i Jönköping! Ska husera där nere hela helgen så Zimba och M får klara sig utan mig! Jag tror de överlever, blir bra att sakna varandra lite! Tror, förresten, att jag är så slut idag för all stress och press jag känner/kännt över denna helg. Man vill ju verkligen INTE må dåligt nu, men risken är ju tyvärr ganska stor just nu... Vilket man blir hel stressad av!!

Nu ska jag kila vidare, kanske återkommer senare....
(En tanke slog mig... Hoppas det finns folk som läser allt jag skriver och inte bara suckar över allt ointressant... känner mig lite dum då.. hehe.. sitta här och skriva massor till sig själv.. ego igen kanske.. hm...? Jäjä...! Ibland får man va det också! Rumpnissar på dom som aldrig är ego! )

2 kommentarer:

Anonym sa...

Förväntningar kan nog vara de värsta bovarna ibland.Kroppen flyr långt innan-för tänk va hemskt att åter igen bli besviken. Bäst att göra det på engång -bara se till att göra ont!Vårat psyke är en saga för sig!!Omedvetet styr det vår dag mer än vi anar.
Hoppas DU orkar ta kommandot och njuta av din helg-de är ju dina vänner-spela inte ett spel

Anonym sa...

Tänk om viu fick gå om kursen igen!! Vore det inte härligt, att få bli sedd och ompysslad hela tiden. Jag längtar tillbaka så det göt ont ibland. Saknar dej (och de andra).
Kramis
Trin