onsdag 26 november 2008

Onsdag

Snart fyller jag år..... Börjar sjunka in i huvudet lite nu i alla fall. Alltid roligt att fylla år!! Men jag har inte vant mig än att de är så många som nu ska fira mig, annat var det förr innan man blev tillsammans med M. Då var vi några få som firade, nu är vi många fler... Hehe..

Ikväll är det Färg & Stil på RTP, den delen jag missade förra gången. Imorgon kväll kommer S & T hit på fika för att fira mig, på fredag kväll då det är min speciella dag så kommer en hel drös med folk hit på kalas och sen på lördag kväll har jag planerat lite galej för mina vänner! Så hej hopp nu är det fullt upp! men dagarna är rätt tomma förutom massage på torsdag eftermiddag, så det ska nog gå bra.


Har just lämnat Zimba på hund dagis andra dagen nu, fortfarande inskolning så det är inte hela dagar än. Idag yla han av lycka när vi kom dit..! Haha.. eller jag vet inte men han lät roligt när han såg alla andra hundar. Stackars sötnosen, han saknar varelser i sin egen höjd!


1 kommentar:

Anonym sa...

Jajjamänsan på fredag blir det KALAS (och paket)

Ses då Sis!