onsdag 12 november 2008

Julkranskurs med smärtisar

Var hur kul som helst! Även om vi alla var något trötta och slitna kan jag tänka mig, så var det väldigt roligt! Tyckte i alla fall jag.. Men jag hörde nog allt igår att det viskades om att det var roligt. Alla gjorde så fina kransar och några av oss pyntade även små moss hjärtan. Det här var en sån grej jag mer än gärna kan göra om. Så här vart min krans och mitt halvt ihop stressade hjärta.... (Både det tillverkade och det äkta..)




Mitt piffade rosa hjärta fick lite bröllops känsla över sig tycker jag nog... Men jag fick en sån lust att göra något helt ROSA verkligen! Lite extra tjejigt liksom... Men va fasen! =)

Kom hem halv elva igår för efter kursen trippade jag snabbt hem till mor och far för att titta på det enda programmet jag Inte kan missa. Desperaté Housewifes så klart!! Kändes som om jag kom hem mitt i natta igår...... Och idag är jag så klart lika slut som i måndags. Flängde runt från klockan 12.30 igår till 22.30 . . . . . Do I need to say more? No...

2 kommentarer:

Trin sa...

Va' fina! Tyckte att det var jättekul och trevligt! Måste vi göra om! Jag är också helt paj idag. bara tanken på att gå iväg till jobbet snart gör mej matt. Men men......dosera får jag nog göra i ett annat liv!
Kramis

Anonym sa...

Vilka fina kransar!
Vad duktig du är sis!