måndag 24 november 2008

Snow snow, ceep on falling!

Hemma igen efter helgen i Linköping hos vännen min. Vart en riktigt bra helg, alldeles perfekt! Vi tog det bara lugnt och myste och umgicks, precis vad jag behövde. Och även hon tror jag.. Jag vet att jag har snälla vänner, för jag skulle inte umgås med elaka typer. Men.. jag blir fortfarande så förvånad att de är så snälla som de är. Att de förstår så mycket och tänker på mig, jag blir så rörd ska ni veta av alla era omtankar. Speciellt tänker jag på när jag var i Jönköping och nu i Linköping, de erbjuder alla sin egen säng för jag ska få sova bäst av alla. De bär alla mina väskor och pinaler, säger åt mig att sätta mig och ta det lugnt. Ni anar inte hur mycket det värmer, jag blir tårögd bara jag tänker på er värme. Ni är alla Äkta vänner. Och ni vet vilka ni är. Tack för ni gör det lättare att lära sig leva sitt nya liv! Utan Er skulle det inte gå.

Idag har jag bara varit hemma och donat, eldat hela dagen. Varmt och skönt. Började med en ny jul krans åt någon jag inte tänker avslöja.. den är nästan klar. För nån timma sen var jag ute med Zimba i snön, han är så söt! Vi busade lite grann, men alldeles för lite för att det skulle paja min nacke. Men ändå när jag kom in fick jag rätt ont och nu har jag tagit ett piller, men nu mår jag illa bara och kroppens alla lemmar är som bortdommnade.... jobbigt. Men jäjä!

På fredag fyller jag tydligen år, det kan jag inte fatta... Men det ska bli kul! Jag älskar paket! Hihi...

Nu måste jag lämna datorn, har suttit här aaaaaaaaalldeeeeeeeeeles för länge!


Men PS. JAG ÄLSKAR SNÖÖÖÖÖÖÖÖ!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej vännen!

Vad roligt att din helg var bra. Tack för att DU finns, du får mig att inse hur värdefullt livet är.

Vad härligt med julpyssel! Jag längtar till helgen när vi ska sätta upp allt julpynt här :)

Yeah, på fredag fyller du år och på lördag är det fest. Det ska bli jättekul. Vad bra att du gillar paket... :)

Ha det toppen och var rädd om dig!
Massor av kramar T