tisdag 18 november 2008

Idag då..

Till att börja med, alla tips om hund dagis och liknande tas gärna emot!!!

Idag har jag varit en sväng på stan och fixat lite. Köpt lite smått och gott på Ide & Hobby,
sen var jag även inne hos Floristen Mia. Där vi gick julkrans kursen, beställde lite pärlor av henne. Ska ta och pyssla ihop någon mer julkrans och så! Skoj skoj! Jag längtar! fast jag vet inte när jag ska göra det... men jag längtar i alla fall... Hihi.. Härligt när man kan roa sig så lätt! Eller hur?

Var även inne på synsam igen, vet inte hur många gånger jag spanat på glasögon nu.... Men nu har jag bara två stycken bågar hemma, tror de blir nån av dom.... Dyrt säger jag bara! Men vad ska man göra... I gotta have them!

Träffade en gammal jobbarkompis från Maxim på Coop i eftermiddags. Rätt var det var så rattade någon sin kundvagn åt mitt håll och ropade -Peetra! , över frysdisken.. Jag måste sett rolig ut för jag stirrade nog en stund innan hjärnan kopplade ihop tankarna med synen. Kul att se honom, var ju evigheter sen sist! Fast nu känns det en smula ledsamt för jag saknar Maxim (videobutiken i Västhaga). Det var nog mitt roligaste jobb! Har ju som vanligt förträngt de gånger mina föräldrar fick komma och hämta mig pga av min kära lilla kropp.... Men kanske var det inte så ofta heller..? För jag mådde nog bättre då än nu.. Eller..? Shit, det är svårt att tänka tillbaka för jag minns inte alls. Det är bara suddigt. Men Maxim var kul! Alla kunder och allt! Ja och chefen B som alltid kallade mig Hullda Maräng! HAHAHAH! Våra fina interna skämt...

Nu ska jag lämna datorn, små fixa lite sen laga mat tills M kommer hem efter innebandyn.
Puss och Kram i regnet ida´ !!

Inga kommentarer: