lördag 25 september 2010

I medicinernas värld

Just nu sitter jag och känner mig rätt groggy. Värken är elak nu när hösten stormar fram. Jag glömmer varje år hur mycket det påverkar mig. Även fast jag helst vill leva utan att ta piller så tackar jag Gud för att dom finns ibland.

Jag hade tänkt berätta igår om mina två timmar på arbetsträningen men det hann jag visst inte med. Nu känner jag mig tyvärr för snurrig i kolan för att ge det en värdig chans. Så det får bli en annan dag. Dock snart för jag vill gärna berätta!

Igår kväll var det familjemys på Manillagatan med en riktig skaldjursafton! Jag älskar att äta skaldjur med min familj för vi är alla fyra lika förtjusta i det! Så tusen tusen tack mor och far för en riktigt urmysig kväll! Jag hade längtat efter det.

Tidigare idag var det dop för Dahlström och Swanhmärkts lilla dotter. Min lilla groda! Hon är så söt så förstå mig rätt, det är Absolut Inte någon ful groda jag liknar henne vid. Utan den sötaste charmigaste lilla grodan jag vet! Hoppas på många år tillammans med Dig och dina föräldrar.

Nu ska jag snart ta och kila över till grannarna (ena duon av mina vänner bor endast tre minuter bort, bakom min grannes hus... så jag räknar dem som grannar också..). Där blir det middags mys och filmkväll. Alldeles lagom, eller ja, det känns en aning tufft men äta bör man och det är roligare med sällskap. M ska ut på stadens gator och äta med ett gäng gamla klasskompisar.

Nix nu är det bra för idag! Vettigare än så här blir det inte. Inte roligare heller. Hoppas ni överlever några sådana här tradiga inlägg emellanåt. Livet är ju inte alltid en fest!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för att ni kom idag. Vi hoppas på att få massor med år tillsammans med er! Massor med kramar från mig och min familj :-)