måndag 20 september 2010

Efter ännu en helg är det ännu en måndag. Jag är så glad att denna vecka inte alls är lika fullbokad som de alla andra har varit på sista tiden. Det som är skillnad denna vecka är att jag inte har någon akupuntur alls, hon är på kurs. Så jag jublar faktiskt för jag har kännt att det varit för mycket att ha saker inbokade varje dag i veckan och helgen.

Så denna vecka har endast två saker inbokade och det är;

Måndag - Öppenvårdsteamet med arbetsterapueften.

Tisdag - St. Lukas


Resten av veckan är tom än så länge men det finns att göra ändå. På lördag är det dop och innan dess ska jag ha köpt en liten present. Sen bör jag försöka rädda några av mina växter eller helt enkelt slänga ut dem och köpa några nya...

Nu ska jag gå ner och värma lite lunch sen blir det en snooze på soffan innan jag ska cykla till USÖ på mitt möte/samtal.

Bättre uppdatering kommer när jag kvicknat till lite mera.

Inga kommentarer: