onsdag 3 september 2008

Vad är det för dag idag..?

Hej alla kära vänner och icke bekanta! Det är roligt att ni tittar förbi, men det vore ännu roligare om ni lämnade en kommentar också... =) Även jag är ju nyfiken, inte bara Du som läser som är det!

Så idag då... sitter och funderar vilken dag det är idag, men har kommit fram till att det är onsdag. Ska till bettfysiologen senare.. inte så skoj, okej men inte så skönt att ligga där på tandläkarstolen och så drar de och sliter i käken på en. Frågar om det gör ont här och där, JA DET GÖR DET! men, de måste ju undersöka för att veta. Tur man inte är som hunden och biter i allt.. hehe.. Efter bettfys. ska jag direkt till Lillån och möta upp min sambo, ska kolla på hustomten igen. Nej, inte säkert vi ska bygga hus, men kanske, man måste ju ändå räkna på det och kolla upp saker och ting. Så i alla fall halv fem ska vi vara där, får se om jag hinner. Efter det blir det till att lösa mat problemet, föda maskinen man bor i. Sen klockan sex är det Färg och Stil tjosan på RTP, ska hinna dit också... Stress stress och åter stress! Kom just hem från VC, tagit nya prover på levern. Får se om den lever.. Mohahaaa... Roligaste humorn!

Så annars då undrar ni, eller undrar inte, vad vet jag. Har väl varit hyffsat men idag är det lite si och så, nacken är en bråkstake sen några dagar/veckor tillbaka men idag är humöret lite längre ner på skalan än jag.

Oj.. nu måste jag gå och göra mig färdig!
Nån mer än jag som längtar bort till en ensam öde ö långt borta i paradis landet...?

2 kommentarer:

Trin sa...

Ja jag längtar bort....vill ha soool och värme.
Låter intressant det där med tomten Får väl höra på måndag om det hoppas jag!
Stressa inte ihjäl dej nu...du vet väl DOSERA!!
Puss och kram från en annan smärtis!

Anonym sa...

Jag läser men glömmer att svara.Puss på dej/Mamsen