lördag 20 september 2008

Lördags planer

Nu sitter jag och älskling och väntar på M & T som ska komma å hämta oss i den sprojlans nya XC 90 v8 ´n .... Hihi.. Sen drar vi till Sthlm över helgen! Tjohooooo! Bo på hotell och mysa! Vet inte om jag skrivit det.. hm..? blackout tror jag det kallas... Ska i alla fall gå på Grönan idag och imorn blir det mysa runt lite tror jag! Får se hur det blir, jag är sugen på att spana på Lagerhaus.. Zimba bor hos mina päron och vi saknar honom redan, JAG MED! Ha! Han har nog smält mitt hjärta redan.. hehe....

I måndags var vi på Forsmark, sagt det? FRÄÄÄNT! Blåa rockar, stoora sockiplast och gul hjälm! Hoho! Snyggve!

Hej hopp nu pyser vi!

1 kommentar:

Trin sa...

Hoppad du haft en skön helg i stockholm. Hoppas också att din kropp inte tagit allt för mycket stryk av allt....
Kramis