lördag 27 september 2008

Weeeii!

Idag är det lördag och min allra bästaste bäste vän är hemma över helgen!! Tjohoo, och det bästa av allt är att vi ska gå på stan!!!!! Det har jag saknat! Mys lördag! Ska se om jag kan övertala henne till en fika ute också.. Vore mysigt! Har redan varit uppe två timmar men och känns som om klockan är halv tolv, men den är bara tio. Får vänta lite på min vän som nyss vaknade... =) Sambon är iväg och jobbar idag så därför var det tidig frukost. Zimba ligger och halv sover på badrums mattan.. Och ikväll ska vi ses, alla bästaste bästisarna! En av dem var här igår kväll också, miss U! Mysigt med kära vänner! shit.. jag tror jag är lite sentimental idag eller nått... haha..!

Igår tömde vi poolen, välbehövligt! Zimba vart hel vild, som vanligt när det är vatten med i leken. I slutet när det inte var så mycket vatten kvar i den mysiga gröna poolen så hoppade han i... haha...! Efter vi tömt den var det en pool på åkern.. Yummie! Sen fick Zimba duscha inomhus också med M... VÄLBEHÖVLIGT!


Häromdagen när jag var ute och gick så var det så fint så jag måste visa er.. Fast min mobil kamera e ju inte den bästa direkt men.. ja..


Vägen hem till oss....
Här bor Vi!! Stegen står där för stotarn va här....
På väg från Ams. Rehab.. Fint i Staden!
Den lilla hunden som inte är så liten längre..

1 kommentar:

Annsi sa...

Va mysigt du bor Pet.. lägg gärna upp fler bilder på huset och tomten, skulle vara spännande och se hur det ser ut :) fast du kanske redan har gjort det här någonstans och jag har missat?

Kram annsi