torsdag 18 september 2008

Svamp tider

Nee nu blir jag förbannad...! Har försökt redigera det senaste inlägget flera flera gånger, så att texten inte ska sitta ihop på vissa ställen.. Men det går inte?!?!?! Vad är det för fel..!! Morr..
Men ja ja... får väl skita i layouten då! hrm..


Idag var första dagen på länge jag inte hade så mycket planerat, massage kl 16.00...
För ett tag sen frågade jag grannen M om hon inte kunde visa mig var i skogen man hittade all svamp, speciellt den man KAN äta.. Hehe.. Och jovisst kunde hon det. Så idag då när jag hade lite tid "över" tänkte jag att nu skulle det passa bra. Så jag knackade på vid nio snåret imorse, och sen for vi ut vid halv elva. Då hängde även svärmor med! Det var lite mysigt att traska i skogen, men plocka svamp och grejs är nått min nacke inte klarar av.. Men ja, grannen M visste var svampen fanns!! Så nu har jag en heel del att rensa eftersom jag fick allt det hon plockade också!

Inga kommentarer: