tisdag 26 augusti 2008

oooups..!

Tisdags morgon... Aaah... Sträcka lite på tårna i sängen och kika på klockan, 07.56. Zimba verkar sugen på att gå upp, men en stund till får han snooza med mig. Lägger mig tillbaka i sängen och blundar, känner en känsla av välbehag, mitt i bacill världen. Far i ett ryck upp till sittande position igen, vänder blicken mot de röda siffrorna på klockan, 07.58. Vänta nu här... Tankarna börjar snurra. Är det inte tisdag idag..? Vad var det jag mer skulle göra än klippa mig i eftermiddag...? AAAAAAAH! Hämta E.U på flygplatsen 10.10!!! Dags att gå upp då kanske...
Så.. där for min lilla känsla av välbehag! Väl uppe gjorde sig värken mera påminnd och huvudet lika så. Dags för lite nässpray, frukost och mediciner. Nu sitter jag här med lite tid över.. Ska alldeles strax ta med Zimba ut på en liten promenad så ska vi hoppa in i bilen sen och åka. Ska bli kul att hämta dem, har ju saknat dem! Säkerligen är de bruna och fina efter en vecka på Mallis, inte lite avundsjuk man blir. Men de är väl värda sin resa! Tack för mig så länge!

1 kommentar:

Trin sa...

Hoppas att du inte stressade ihjäl dej. Ta en skön vilodag någon annan dag, det är vi ju så bra på!
Kramis