fredag 12 september 2008

Av med fleece tröjan och mjukisbyxorna!

Så solen skiner och himlen är verkligen blå, höstens alla färger börjar sakta tränga sig på. Det är friskt i luften och jag blir glad! Visst är det så härligt? What a beautiful mornin´!! Dags att duscha nu, sen fixa lite och sedan iväg till ams.rehab för att fortsätta göra tester, förra testerna var ju på minnet och koncentrationen så jag vet inte riktigt vad det är för tester idag. Kan vara inom samma område.. det visar sig! Sen borde jag ta mig förbi Rusta och byta några mattor jag köpte.. ska ha en stor i hallen, blir ju så blött å kladdigt nu på hösten! Speciellt här ute.. plus fyra tassar extra... Nehepp, lika bra att börja dagen nu ordentligt så man kommer igång! Har ju redan varit ute och gått men ändå.. Av med fleece tröjan och mjukisbyxorna!

1 kommentar:

Trin sa...

Ha en skön helg stumpan! Jag hoppas dina tester gick bra.
Kram