måndag 29 september 2008

Utmaningen

Blev utmanad av Catrin för ett tag sen.. här kommer min lista...
Får väl utmana Annsi Ballansi för hon är den enda jag vet har en blogg förutom Catrin! =)


5 saker i min frys

Egen plockad svamp
Jätte räkor
En del glass, bor med glassmonstret!!
Hembakta blåbärs muffins
Spenat


5 saker i min garderob

Morgonrock
Bikinis
Min kära NASA tröja från USA
Kläder
Foton... (glömt dem där efter jag fifflat med present till M)


5 saker i min väska

Plånbok
Kort etui
Läppglans *2
Knark piller (Neeeej inte Riktigt knark givetvis!)
hårnål


5 saker i mitt badrumsskåp

Dust it
Parfym
Smink
Body Lotion
Flux


5 saker i min bil

CD skivor
Våtservetter
Blå lysdiod
Paraply
Hund bajspåsar




Idag var första dagen på länge jag inte hade "något" inplanerat, skönt! Har grejat inne och lite ute. Bakat en äppel paj och smygit runt lite. Sen på eftermiddagen tilltog huvudvärken bara mer och mer och min recept belagda alvedon hjälpte inte ett skvatt! Skulle på styrelsemöte men fick ringa och säga att jag inte kunde komma, det blev bara värre. Sån huvudvärk när alla ljud, och ljus är verkligt jobbiga. Tog en starkare tablett och snoozade en stund, vet varken om det gjorde till eller från... Men nu är det dags att sova, ska bli skönt. Imorn ska jag hälsa på T och lilla W, ska bli kul. Var länge sen! Sen på kvällen kanske sis och J ska komma över, vore skoj!

Sov dags nu! Drömmer mig bort.. Sweet dreams!

Inga kommentarer: