onsdag 17 september 2008

Lite musik..

Musik.... Aaaaah.... Bas.... Det bästa som finns!! Har varit inne i en period när jag inte haft lust att lyssna på musik alls, kallas huvudvärks perioden... Skämt å sido, men huvudvärk dunkande musik är ingen bra kombination. Men än så länge är huvudet på sin bästa sida, så nu poppar jag!
Wiihiiii!! Då blir man så glad! I alla fall jag!! Traa laa laaa... Just nu är det Agnes nya låt, On and On. Den är riktigt bra för er som inte vet! ;)

On and on , this love I feel for you goes on and on.
This world can be a scary place, and so much love goes to waist.
One moment everything is clear
The next it al could disapear.
We need something to hold on to, I wanna be that thing for you.
Cause you´re not in this al alone, your heart has finally find a home.
När vi ändå snackar musik så kan jag passa på att nämna den jätte fina låten med Åsa Jinder och Kajsa Stina Åkerström - Av längtan till dig. Den lyssnade jag på förr en del, satt och drömmde om min prins... HAHAH! men så var det ibland faktiskt, tänkte på Mr M då och då. Och då passade den bra.....
I en evighet levde jag som om du inte fanns,
i alla drömmar var du ändå nära, så underbart nära.
Och jag trodde jag fann dig men du var nån annan stans,
varenda gång jag funnit nån så såg jag att drömmen inte var sann.
Tänk alla famnar jag lämnat av längtan till dig,
för jag trodde att du fanns och väntade mig.
Ja alla dagar jag vandrat så sorgsen och trött,
för att möta den vackraste männska jag nånsin mött.
Det var enkelt och vackert, du sa att du väntat mig,
jag kunde ana att det fanns en himmel på jorden jag såg den,
och du bad mig att leva mitt liv alltid nära dig,
jag följde dina steg och allt jag någonsin drömmt om fanns där för mig.
Tänk alla famnar jag lämnat av längtan till dig,
för jag trodde att du fanns och väntade mig.
Ja alla dagar jag vandrat så sorgsen och trött,
för att möta den vackraste männska jag nånsin mött.
Det finns ingen som lockat mitt hjärta så underbart,
med all din ömhet får du sorg och smärta att sakta försvinna.
Alla skuggor allt mörker som förr var så uppenbart det skinras
och tillsammans ser vi ljuset som stiger med solens fart.
Tänk alla famnar jag lämnat.... x2
Nu måste jag packa ihop mina grejer och åka in till staden. Först bettfysiologen, sen snabb lunch hos Sis och sen Ams.Rehab igen och träffa arbetsspykologen och göra ännu mera tester.
Hej hopp på er alla där ute ! Och ha en bra dag!

1 kommentar:

Trin sa...

Vilka vackra rader..... Musik kan göra underverk, jag sjunger och skrålar när jag är själv. Känns så bra!
Tack för de värmande orden. Nu har precis kommit hem från jobbet och sak inte tillbaka förrän på onsdag nästa vecka. Är helt muck nu, tar nog ett par dagar innan jag är som folk igen.
Massor av styrkekramar till dej min vän!!!