torsdag 4 oktober 2012

Tack mamma för en mysig dag!

Nu slappar jag i soffan innan det snart blir sängen. Hela golvet i sovrummet är inplastat (har heltäckningsmatta), byrån övertäckt och gardiner ner plockade.

Imorgon kommer de hantverkare och byter fönster på övervåningen. Hoppas det inte blir för mycket kaos hemma..!! Tänker mest på det helvetiska byggdammet..... Jag är såååå glad vi inte renoverar längre! ( i alla fall inte i den extrema grad som tidigare ).

Jag och Ludvig ska dock iväg på baby sång på fm och sen lunch med mammorna direkt efter. Så mesta av tiden är vi inte hemma men det blir lite störda rutiner på morgonen med hantverkare i huset.

Jag har förberett så mycket jag kunde och M har redan lastat in vagnen i bilen. Allt för att må så bra som möjligt imorgon. Dagen kommer bli kul men tuff!

Bjuder på en till bild från Smultrongården. Natti natt mina vänner!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Torsdagarna ger MEJ extra krydda i vardagen =)
tänk att få vara med om sitt barn barns utveckling. Idag var det ju tandsprickning! å visst e de gott me gratis soppa med sin dotter ,myyys

Jelind sa...

Fin du är gumman♥

Jelind sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.