måndag 8 oktober 2012

Min mages bästa vän

Den här dunken är verkligen min mages bästa vän! På grund av alla tabletter får jag ganska ont i magen emellanåt, då blir det som nu. Ett extra glas med aloe vera! Å det lindrar verkligen!

Nu blir det ryggläge i soffan!! Puh!
Blev tufft idag då parvel och jag var iväg på fm då vi i vanligt fall brukar ligga och vila vid den tiden. Nu blev pausen så många timmar senare och fy vad det känns.. Så fruktansvärt ont, käkarna är spända, huvudvärken bara ökar och illamåendet smyger sig på.

Tror vi insett idag, jag och liten. Att vi mår bäst av aktiviteter utanför hemmet efter vår fm snooze. Inte innan! Så alltid lär jag mig nått nytt!

Har dock en svår sak kvar att klura ut. Om det är värt att gå iväg till en plats där det är så livat att jag ej kan vara mig själv.. Mer om det nästa gång. Nuuu vila!!

Inga kommentarer: