torsdag 25 oktober 2012

Ännu en skön torsdag har passerat!

Fick sova en underbar natts sömn och vakna i min egen takt. Då Ludvig sov över hos mormor och morfar. Mycket välbehövligt!

Besök hos naprapaten avklarades på förmiddagen. Det gick bra och jag tror hon äntligen fick bort låsningarna ganska bra! Bara hoppas det håller i sig lite bättre nu. Bästa är att jag inte har lika ont efteråt idag som de tidigare gångerna!

Efter vila och lunch blev det lite egentid på stan. Nya vinterskor bland annat! Passade ju bra när det plötsligt kom lite snö idag!!

Väl hemma tränade jag också. Så nu sitter jag nöjd och väldigt trött i soffan. En power dag!

Zimba fick även en helt fantastiskt kul dag med bästa moster också! En mils promenad i solsken och bus sällskap av en fyrbent vän! Tack sis!!

Inga kommentarer: