onsdag 10 oktober 2012

Nyss hemkomna efter promenad nr två idag. Skönt!

Imorse fick M vara kvar hemma och ta hand om Ludvig. Jag fick lite sovmorgon samt kunde ta en varm långdusch. Vilket var mer än nödvändigt för min ömma rygg och nacke.

M åkte till jobbet när det var dags för litens förmiddags snooze. Då somnade jag också i soffan! Strax efter det kom mammsi som avlösning. Så denna onsdag blev lite annorlunda men ibland protesterar ju kroppen på de dagarna den själv vill liksom.. ;)

Känner mig inte riktigt lika mör idag men samtidigt långt ifrån bra. Skulle önska jag kunde känna mig stark någon dag. Men.... Bit mig själv i svansen syndromet typ... Jag VET att jag måste träna!!!! Förbannat vad det ska vara svårt att komma igång igen!

Imorgon är det dock torsdag och jag ska bannetammetusanjäklars göra mina tristaste-segaste-nödvändigaste hemövningar då!!! Okej?! Ge mig skäll annars! Eller nått..

Inga kommentarer: