onsdag 31 oktober 2012

Mitt i veckan

Var börja?

Efter en härlig helg är veckan i rasande fart redan halvt avklarad!

Ludvig är inte helt bra än. Var på vc i måndags och kollade upp lite. Troligtvis vätska i örongången typ annars visste de inte..

Han lider säkert av separations ångest just nu med för jag får inte lämna honom. Slitsamt då man inte orkar bära och lyfta med honom hela tiden. Så vi bor mest på golvet.. När vi inte äter mat!

Igår, tisdag, var Ms första hel dag hemma. Skönt!! Annorlunda för honom. Jag hade både besök på öppenvårdsteamet och optikern inbokat så dagen gick fort.

På kvällen kom mor och far på vardagsmiddag. Idag åker de till Burma tio dagar så de ville gosa med Ludvig lite!

Samtidigt har svärföräldrarna åkt till Italien en vecka så på nått vis känns det väldigt tomt! Sen Ludvig kom har vi haft väldigt nära kontakt med våra föräldrar. Så att de nu är borta samtidigt känns knasigt. Fast, ärligt, mest är jag avis för jag vill också resa... Till väääääääärmen!!!

Tränade igår kväll också, nu jäklaranammabannemig ska det bli rutin på det! Tog i lite mer igår, känns idag.. Jaja, vill man bli stor å stark!

Om en liten stund kommer en vän och son på besök. Hoppas det kan roa min lille plutt så jag kanske kan få röra mig lite mera fritt. Eller åtminstone få lite själslig energi boost! Det är alltid härligt! Och det blir det nog, sån a där vänner som är energi tjuvar dom försvann för länge sen. Å kvar är alla underbara härliga människor!

Ikväll är det film mys med tjejerna. Vi ska se sista delen av Twiligt innan vi ska gå på bio premiären i Nov. Känns som ren onsdags lyx! Mys kväll med tjejerna! Najs! Hoppas jag inte är en zoombie bara, trött och hängig.. Fast då passar väl filmen bra?!

Nix, dags å kliva upp ur soffan. Dra på sig kjolen.. Inte vidare värst snyggt att gå runt i tajts och en kort tröja.. Not!!

Inga kommentarer: