onsdag 3 oktober 2012

Överlevde!

Jag överlevde tränings passet!! Wihoo!!

Känns så klart idag men lite Aloe heat Lotion och MSM kan hjälpa mycket! Sen fick jag igår anpassa medel gympa passet efter mig själv. Dvs jag gjorde inte alltid som alla andra :)

Är laddad att testa flera pass. När man väl accepterat att man inte kan göra som alla andra så kan man ju oftast göra ganska mycket ändå fast på sitt sätt. Spinning är nått jag tycker, eller i alla fall tyckte förr, var väldigt kul! Så det kanske får bli nästa test..!

Har hamnat i en svacka med träningen så jag letar med ljus och lykta efter motivationen igen. Den var så grymt stark där ett tag att jag lyckades ta mig igenom många jobbiga övningar hemma. Nu har jag dock saknat den ett par veckor och jag blir frustrerad när jag inte hittar den. Så lite ny träning på Friskis hoppas jag ska hjälpa mig igång igen på riktigt!

Nu måste jag bums vila för liten somnade nyss. Runt lunch ska vi iväg till Marieberg (bostadsområdet) och hälsa på en vän med son. Bäst vi är så pigga som möjligt då!

Ikväll kommer även Dahlströms på vardags middags besök. Mys mys!

Nej vila var det visst...!

Inga kommentarer: