måndag 1 oktober 2012

Måndag!

En härlig helg har passerat! Jag är glad för jag orkade laga mat två gånger! Lätt road kan man tycka men för mig är det terapi att få laga någon god mat eller baka. Vilket inte blir mycket av då Ludvig tar all min kraft och oftast lite till.

Kroppen är fortfarande helt mör och ond efter besöket hos naprapaten förra veckan. Det är inte ofta jag går dit, sist var ett och ett halvt år sen.. Hon knäcker aldrig min nacke när jag är där utan bara lossar på mina knutar och ev ibland släpper lite låsningar i svanken och bröstryggen. Hon skrattade nästan åt mig sist... Jag var tydligen i sånt kaos skick.. Som sagt, öm och ond än! Måste gå en gång till. Sen massage x antal gånger.

Som vanligt har jag nu nyss vaknat i soffan. Liten sover ute än. Skönt! Dags att rycka igång sig, snitsa till sig lite från mys kläder och sen ska vi packa in oss i bilen. Vi ska till Karlskoga idag och Ludvig får leka med lilla V och deras hundvalp som jag antar ej är så liten längre... Jag själv blir bjuden på lunch av fina S och får prata strunt. Trevligt trevligt! Måste för övrig fråga henne när hon fick tillbaka sin hjärna efter första bebis tiden...!?! Hon är/var ju i samma sits som mig.

Vi hoppas att J och lilla bebis blir friska snabbt så vi kan ses sen allihopa!


Idag ska jag ta lilla vagnen!! Inte klanta mig och ta den stora... Vi ska ju inte ut och gå och då räcker den lilla paraply sulkyn gott och väl. Den är ju så mycket lättare att lasta i och ur bilen så det sparar vi mycket på. Längtar tills vi byter bilbarnstol också!!

Inga kommentarer: