tisdag 9 oktober 2012

Igår Blev en tuff eftermiddag tills M kom hem. Min kropp började protestera högre och högre även om jag lagt mig för att vila i soffan så fort liten hade somnat. Fick bli ett nöd sms till älskling igen om att komma hem tidigare. Tur i oturen så klarade vi oss i alla fall till halv fyra den här gången!

Tabletter, chips mot illamående och avlastning med parvel samt att dra ner på prestations tempot hjälpte lite till slut.

Igår somnade jag runt klockan nio! Det har inte hänt på månader men oh så skönt det var!! Klockan kändes ändå som halv elva för min kropp så de extra timmarna var guld värda! Lyckades sova bra hela natten också. I like it!!

Går för övrigt omkring och drömmer om en tempur madrass... Tror det skulle vara himmelriket att sova i en sån! Någon som har testat?

Snart kommer M hem. Tisdag idag. Liten och jag längtar! Jag har gjort en hinderbana till parvel medan vi väntar.. Han kröp fram i ren lycka och ligger nu och viftar med en av alla fina saker!

Om några timmar ska jag till naprapaten igen. Hoppas på att det värsta ska släppa nu. Orkar inte med detta riktigt.. Men måste hitta tillbaka till min träning och motivationen!! Det kommer inte gå annars. Jag märker hur mycket stryk kroppen tar att vara hemma med Ludvig. Alla miljoner lyft det blir...

Drar mig även lite för att testa den nya bilbarnstolen.... Känns som att nu när jag sett den på plats, att det inte kommer bli någon större skillnad på i och urlastningen. Vilket då kanske innebär att vi måste byta bil igen om det ska funka hyfsat för mig. Daah! Men det får vi väl se helt enkelt när jag väl har testat lite!

Inga kommentarer: