onsdag 24 oktober 2012

Sviterna efter..

Känns fortfarande. Jag har inte återhämtat mig från alla sömnlösa nätter än även om de nu är mycket bättre.

Liten har fått några nya rutiner vi inte är allt för lyckliga över... Att vakna klockan fyra varje natt för mat. Att sen sova en liten stund till och börja böka runt klockan sju. Att sen inte sova längre än en halvtimma åt gången på dagen.

Det sliter hårt på mig att inte få min fm snooze. Jäkligt hårt! Attans. Bara att hoppas på att liten ändrar rutiner igen eller börja köpa hem koffein tabletter, red bull, dricka mängder med kaffe och baka en och en annan glad kaka..!! Tja man kunde ju önska det skulle hjälpa!

Vi har fortfarande bil och bilbarnstols problem. Bökigt, omständigt och jobbigt tycker jag mest det är. Vill inte byta bil fast ändå känns det som vi kanske måste..

Kollade på ytterligare en ny bilbarnstol igår. En som en vän tipsat om. Den kan man vrida så att man sätter in barnet rakt i bilen och sen vrider tillbaka bilbarnstolen. Så smart!! Men den kommer Ludvig med största sannolikhet växa ur ganska snabbt och det känns då som vi hamnar i samma sits igen. Plus att vi nu har en sprillans ny och den kan han använda länge.

Blir nog till att provköra och kolla fler bilar snart igen. Plus att testa att sätta Ludvig i baksätet. Kanske kan det bli skillnad!

Imorgon är det naprapat tid igen. Ser både fram emot det och inte. Kroppen är lika elak än så behövs nog men samtidigt får jag så ont efteråt.. Även dags att boka massage tider!!

Nu blir det lunch och sen en kopp kaffe!

Inga kommentarer: