måndag 26 oktober 2009

Måndags morgon

Nu ska jag snart åka till Gustavsvik och testa en vattengympa pass som Rehabcentrum har där. Det jag inte ser fram emot är att kliva ner i den stora kalla bassängen... Annars har jag bara bra minnen av vattenträning men de kommer från USÖ och deras vaaarma bassäng. Varmvattnet gör ju att du automatiskt slappnar av så jag undrar hur det blir med det kalla vattnet.. Fast man blir ju varm av alla rörelser så.. Ska bli kul att testa något nytt igen, tyvärr funkade inte rörelsegympan eller qigongen alls. Så sist ut är nu detta!

Återkommer senare om hur det gick! För övrigt har jag för första gången på flera månader träningsvärk!! Igår körde jag ett eget pass här hemma med step up på Nintendo Wii, sen cykling ett tag och sen några boll övningar. Magen kändes till och med i natt när jag vände mig.. Härligt!!

För övrigt, igen, så har jag idag lämnat ett avtryck i tidningen NA. Under rubriken åsikter kan ni läsa om det jag skrivit om även här på sistonde. Allt detta med de nya reglerna. Lämna gärna en kommentar!

Nu måste jag åka och hoppa i isvaken!

1 kommentar:

Anonym sa...

Insändaren var ju bra och att de hade fått henne att svara MEN ..VAD svarade hon ??????? inget vettigt eller

kan du inte börja i varmbassängen igen??Det borde väl gå att ordna!

Sen är det nog så tyvärr -att desto fler "sakkunniga" du frågar desto fler förvirrade svar får du!/mams