tisdag 1 oktober 2013

Lyckades få igång mig så jag tränade lite hemma igår! Yes!  I did it! Känns bra.

Har just kommit hem efter ha lämnat Ludvig på dagis. Idag blev det cykeln dit då jag inte mäktade med det onda det medför att lyfta i han i bilen. Dock så blir det ju mer kläder på när vi ska cykla.. Är ju kallt nu upptäckte jag. Så frågan är vilket som är värst eller bäst? 

Idag börjar första dagen på praktiken/arbetsträningen! Tjohoo!! Jag ska börja kl nio men just idag börjar jag kvart över. Så ska strax åka.

Jag ska till en början, för att komma igång snabbt. Vara hos min syster på Verdandi, ett ställe dit alla är välkomna. Att umgås, spela spel, ta en fika, laga mat ihop m.m. Ensam, inte ensam, frisk, inte frisk, missbruks problem, mobbning ja allt kan vi skriva upp tror jag. Så jag tänkte det räckte med att säga alla är välkomna! För så tror jag det är, eller hur Sis?

Hur som, nu har jag ätit lite extra frukost.. Typ nr två. Jag och hunger!!! Herregud... Mellis är också ned packad (slängd!) i väskan. Min människomaskin förbrukar verkligen allt den får i sig!

Nej nu gott folk ska jag ut och frosta av bilen!

Inga kommentarer: