torsdag 17 oktober 2013


Man tager vad man haver frukost.. Tur vi oftast har ägg hemma, då kan man alltid få något bra och mättande i sig. Idag var det ren lyck träff att det fanns en avokado och att den inte blivit dålig som alla dess syskon denna gång..!? 

Efter en liten tids panik bromsning då hjärnan blev överkokt. Börjar jag landa lite på nytt igen, puh! Är fortfarande extremt stress känslig och måste hela tiden bromsa mig. Planering är A och O men det är även den biten som kan stressa upp mig max. All logistik hela hela tiden! Jisses vilket pussel allt är men så har vi det väl? Vi småbarns föräldrar?

Riktig träningsvärk idag, passet igår var snabbt och riktigt effektivt tydligen.. Hehe! Var även hos naprapaten som hjälpte mig släppa på en hel del låsningar mellan skulderbladen. Det har varit svårt att göra vissa övningar i träningen. Ryggen har liksom tagit "emot" och det var ju inte så konstigt med tanke på hur den såg ut sa hon.. Mörbultad idag och ska strax gå upp å smörja på med mitt linement Aloe heat lotion och muskelgel Aloe MSM. Det brukar lindra! 

Sen off to möte med arbetsconsulenten på Activa. Vi ska lägga upp en ny plan om arbetsträning och ta beslut om detta. Jag kommer nog att tacka ja till Aspholmens wellnesclub med inställningen att jag ska prova där i alla fall!

Nu måste jag göra mig klar!

Kram på er!

Inga kommentarer: