måndag 30 september 2013

Noll blogg inspiration just nu så varning för halv torrt inlägg!

1. Helgen var full fart som vanligt. Fast på ett kul sätt! Inte stressigt eller så men mycket man vill göra och umgås med familjen. 

2. Letar ny bil till mig för fullt än och det sliter på energin. Om det ändå vore lätt att byta bil!! Slippa leta under lupp pga de krav jag har. Och kraven beror på min skada. Kan inte ha en bil med dålig komfort, måste ha låg i lastning i bagageluckan, samt höga/stora dörr öppningar på sidorna. Bla !

3. Energin till måndags träningen är typ bort blåst.. När jag kommit hem från Activa idag, ätit lunch, sorterat massor av tvätt samt startat första lasset (av många)  och vilat i soffan. Var jag fortfarande så seg att planen att ta mig till Friskis gym kändes oöverkomlig! Bestämde mig för att istället fixa ändringarna på mitt CV. Det behövdes också göras. Nu är det bara layouten kvar. Teknik och jag.. Jag har ju glömt typ allt man lärde sig i skolan. 


Oj nej nu är det läggning av liten!

Inga kommentarer: