tisdag 8 oktober 2013

Full fart, bastu bygge i föräldrarnas stuga, Aloe Vera leveranser, vardagsliv, häst olycka skadar Sis, besök på sjukan, första dagen på Verdandi utan sis, lite små kaos allmänt i tillvaron pga för lite sömn. En nacke och ett huvud som bara bråkar, ger mig värre värk efter varje vila.. Jobbiga nätter pga värken och dålig säng ( plus liten son..). Drömmer om att byta! Drömmer om en ersättning från fbolaget, så pass så det i alla fall räcker till en riktigt bra säng.. 

 Vill uppdatera om läkarbesöket, orkar inte så utförligt men jag träffade min gamla läkare som känner mig bäst. För ett intyg där han beskriver mina skador, hur de är idag, hur de varit sen skadedagen, hur de påverkar mitt liv, sannolikheten att de kommer från bilolyckan och inget annat bl.a. Som bevis mot fbolaget i min stämning. Den är ju inskickad nu och vi väntar snällt på svar.

Activa träffarna varje måndag är nu slut. Kommer bli någon återträff framöver. Jag har börjat arbetsträna på Verdandi hos syster. Nu blev syster sparkad av hästen i helgen och ligger på sjukhuset än med lång rehabilitering framför sig.. Så vi får se hur den arbetsträningen blir. Framför allt hur det går med Sis!

Ska på ett annat möte idag om en annan eventuell arbetsträningsplats. Något som var bokat innan olyckan ändå. Ska bli lite spännande!

Nu ska jag vila lite innan jag åker på mötet. Har ju rensat huvudet lite nu i alla fall :)

Inga kommentarer: