fredag 11 oktober 2013

Träna på en fredag, sen eftermiddag dessutom. Gud vad härligt! Det trodde jag inte om mig själv men nu sitter jag i soffan och bara längtar efter att få åka iväg!

Cirkelgym med den bästa av alla ledare är exakt vad jag behöver just nu. Kroppen är höst trött, pga kylan och snålblåsten som kommer nu. Varje år glömmer jag hur mycket det på erkar min värk. Attans! Insikten faller ner varje höst. Jaja! I år ska det baske mig bli skillnad i alla fall! Ska åtminstone känna mig starkare i kroppen. Tack vare träningen!

Och cirka två veckor kvar bara till den 21 oktober då mamma fitness drar igång!!! Wooohoooo!!! Längtar!!!

Vet ni, bästa av allt idag? Att en kär vän ska med på träningen! Å efteråt hem till mig och äta fin middag med ett glas rött till! Lyx lyx delux fredag! Jo jag tackar och bockar detta behöver jag! 

Kram på er!

Inga kommentarer: