fredag 18 oktober 2013

Ta daa!


Jag har köpt en våg! Det är lite speciellt för mig, har aldrig gillat idén med att ha en våg hemma. Det är bara siffror ju?! Jag tycker bättre om att gå på känslan och hur det ser ut. Nu kommer jag behöva denna våg rätt mycket dock... På måndag börjar ju Mamma Fitness och min PT online tjänst. Då ska jag väga och mäta mig varje fredag så att de kan följa mina resultat. Ska bli så sjukt spännande, kul, läskigt, jobbigt, roligt och utmanande! Första veckan är bara inriktad på kosten, vecka nr två kommer träningen. Bra upplägg så inte allt nytt kommer samtidigt.

Jag är sååå peppad!!!!!!!! 

Nu ska jag slurpa i mig denna goda smoothie! Sen hämta sonen på dagis.


Mandelmjölk, kvarg/kesella, en banan, ca 1msk jordnötssmör, lite honung och mixad med is. Sweet!



Inga kommentarer: