onsdag 23 oktober 2013

Nått är lurt. Med mig. Mår inte så bra men kan inte sätta fingret på vad det riktigt är. Vet några små saker och större, som far runt. En stor sak är arbetsträningen men jag har bestämt mig för att inte bestämma nått än. Måste låta det gå några veckor! Testa på stället mera, men magkänslan trivs inte riktigt.. Alla människor är jätte trevliga, det är inte det! Det är bara själen och magen min som spökar, funderar över livet. 

Nacken är ond, riktigt ond. Vill inte släppa. Käkarna bråkar, huvudet värker. Vill köpa en ny säng nuuuuuu!!! 

Det är nog hösten, kylan, träningen (på gott och ont!), arbetsträningen och livet som påverkar mig just nu. Man har ju ups and downs. Då får man passa på att mys elda extra mycket i kaminen! Basta på gymmet, klämma in spontan träffar med vänner när orken vill och försöka njuta extra mycket av sin härliga spralliga son! 

Nu ska jag snart åka till öppenvårdsteamet och träffa arbetsterapeuten. Jag skulle mailat henne och bokat nästa tid själv där sa vi sist men det hann jag visste inte med i vardags kaoset. Tur hon är så go som hon är och bokade in mig utan min hjälp! I need this! I logistik vardagens mecka är hon och träffarna där mitt andrum för hjärnan. Hon är den som förstår, som sätter ord på det förvirrade urvridna tillstånd min hjärna befinner sig i, oftast.

Så nu ska jag mäta upp keso, tärna ett äpple och strö kanel över. Mamma fitness mellis innan jag åker!

Inga kommentarer: