onsdag 22 augusti 2012

Premiär idag igen!

Liten blir snart ett halvår och idag ska vi premiär fika på ett café tillsammans med en av mina äldsta vänner. Vi har inte setts sen början av min graviditet tror jag. Så jag längtar verkligen efter en fika stund ihop!

Premiär som sagt för mig och liten att fika ute med någon. En gång har vi, bara parvel och jag, tagit en kopp respektive flaska ihop ute. Nu blir det lite mer då vi säkert kommer äta lunch!

Kanske låter det konstigt att jag ens skriver om det här? Men för mig är det en ganska stor sak att klara av. Jag ska orka lyfta i och ur barnvagn ur bilen, bära liten, kunna fokusera på både min vän och mitt barn samtidigt som vi äter/fikar mitt bland massa folk och då alltså ljud.

Blir spännande att se. Liten kommer bli hungrig under tiden och då får han nog äta i sin vagn då jag inte har min soffa och kuddar med mig att palla upp..

Nu har vi båda nyss vilat lite så snart ska vi packa in oss i bilen!

1 kommentar:

Annsi sa...

Hoppas det går bra för er och att ni får en fin lunch :) Här regnar det som tusan så hoppas ni har finare väder.

Kram Annsi