tisdag 5 juni 2012

Sängen är så skön..

Ligger i sängen än, liten ligger i sin säng här bredvid och små pratar med hm.. väggen ?

För ovanlighetens skull är min säng väldigt skön idag så jag vill inte gå upp! Fast snart måste jag för parvel börjar nog tröttna nu. Idag ska vi till BVC klockan tre för vaccination (!!) och tre månaders kontroll. Tre månader?! Oj.. Fast nog känns det som han funnits länge men de första två månaderna var sådant kaos att jag inte minns dem. Jag har nog förträngt en del också..

Så vi får hoppas att parvel slipper få feber ikväll men jag är nästan inställd på det. Har laddat med barn alvedon hemma och det bästa av allt är ju att M inte jobbar imorgon!! Så blir det en tuff kväll och natt behöver vi i alla fall inte vara ensamma.

Tokigaste idag är att min mamma inte kommer för att hjälpa mig på dagen. Då vi ska till BVC kl tre och M kommer hem tills dess. Då kändes det onödigt att mamma skulle lämna jobbet för två timmar bara. Sen insåg jag dock igår att då kan jag ju inte träna hos sjukgymnasten idag! :( Det känns riktigt jobbigt! Min träning är lite mitt hopp och det prioriterar jag högt. Så vi ska se hur lång tid det tar på BVC och hur parvel mår efteråt. Kanske hinner jag åka och träna direkt efter det! Hoppas!

Nej nu måste jag sluta... Fast det här med mobil bloggning är ju bara så kalas!!! :) Tack Mia för tipset om appen!

Och TACK ni andra för era kommentarer. Det värmer såå mycket!! Och ja, att höra att andra också haft problem med värk i lederna efter graviditetens slut var väldigt skönt att få veta! Det ger ju också hopp om att det kan gå över!! Man är ju livrädd att få mera kronisk smärta att leva med resten av livet liksom... SÅ TACK!!! Kram på er!!

3 kommentarer:

Mia sa...

Ja visst är appen bäst!!:)

Fast det tog mig tre månaders frustation innan jag kom på att det kanske finns en app. :) varsågod!!:) lycka till med tre månaders vaccinationen, hoppas han slipper febern!!:) //Mia

Jelind sa...

Hoppas det går bra för parvel på 3mån kontrollen och att han slipper feber. Massa kramar till dig!

Jeanette Danielsen sa...

Jag vill TACKA dig för ditt förra inlägg om drömmar. Efter min kommentar igår till dig så bestämde jag mig för att jag ska förverkliga en av mina drömmar. Tänkte att nu jäklar kör jag. Man måste prova innan man vet att det inte går. Nu känns det som jag har en plan för framtiden och det är jag som sitter i framsätet och kör. Smärtan får sitta i baksätet och sura :)

Många kramar till dig och lycka till med liten idag!!