onsdag 27 juni 2012

God morgon!

Lyckades sova rätt bra i natt ändå, ljuvligt!! Känner mig ändå ganska pigg idag. Ja vissa delar av kroppen dvs.

Klockan är nu snart halv tio och efter att jag lyft upp parvel ur sängen och burit ner honom till vardagsrummet och myst en liten stund ihop. Ligger han nu och viftar i babygymmet tills det snart är dags för frukost. Mina armar är redan överkokt spaghetti.. Hallå? Redan!!! Morr..

Ibland blir jag bara så arg på denna kropp! Måste det bara bråkas hela tiden? Jag kunde förr gå och fundera om jag verkligen har en skada eller inte. Trodde att alla människor har det likadant som jag, med värk och svårt att göra vissa saker utan att få mer ont och så. Trodde liksom jag bara var lat och typ inbillade mig.. Ja, vi kan ju säga att tider som denna då inser man bittert att man har en skada helt enkelt. Det går liksom inte att förneka då. Så nu vet vi det! (för stunden tills jag förtränger det lite igen..)

Midsommar helgen var bara bra! Mys hela midsommar dagen hemma med min lilla familj. Vi tog en lång promenad och lekte ute på altanen i skuggan. På kvällen var det grillning hos vänner och mys till sent på natten. Lördagen var vi och hälsade på mina föräldrar och svärisarna som spenderade midsommar i Boo. Alltid mysigt! Och på kvällen avslutade jag det med en tjejkväll (utan barn) med två av mina nära vänner. Så helgen var super men som sagt det tar ju på krafterna med så mycket inbokat.

Nu börjar liten tröttna så nu är det dags för frukost!!

Parvel ligger och spanar på blommorna på altanen! (bilden är från i torsdags)

Inga kommentarer: